Mijn Modewereld – Kids.
BACKGROUND.
Ons kent ons.
Het is via via, dat Alfred en Jeanette terecht kwamen bij Store3D. Met een lang gekoesterde wens om de klanten in een ruime, luxe winkel nog beter te kunnen bedienen, klopten zij aan bij Store3D. Samen zetten zij hun tanden in de ideeën om deze te vertalen naar een groots verhaal, geïllustreerd met de mooiste beelden.
DESIGN IDEAS.
Van binnen naar buiten.
De oriëntatie voor een dergelijk groot project, begint met een inspiratietocht en diverse brainstormsessies. Door aan de voorkant veel tijd te besteden aan de voorbereiding, werd des te beter duidelijk wat Mijn Modewereld in De Wijk in gedachten had. Als partners in deze grote verbouwing, kwam er door een gezamenlijke inspanning een nieuwe winkel op papier. Het resultaat is 2200 m2 extra winkel, waarin o.a. een splinternieuwe schoenenafdeling is gecreëerd. Daarnaast zijn er extra vierkante meters gebouwd om het comfort en de sfeerbeleving voor de klant te verhogen. Er is bijvoorbeeld ruimte gemaakt voor zitjes en geïnvesteerd in Brasserie t’Pakhuys. Hierin wordt huiselijkheid teruggebracht met echte, authentieke materialen en een open haard waar je even heerlijk kunt bijkomen. Alles voor de klant!
DEVELOP STORES.
Comfort is key.
In de bestaande winkelbouw mocht Store3D in de afgelopen maanden verschillende afdelingen opleveren. De afdelingen Heren Klassiek en Dames Klassiek hebben een geheel eigen karakter gekregen. Leeftijd speelt steeds minder een rol bij kledingkeuze: het is lifestyle die je keuze bepaalt. Daarmee wordt niet ingeboet aan comfort, dat is juist extra belangrijk geworden.
De Dames Party afdeling heeft ook een metamorfose ondergaan en sluit nu een stuk beter aan bij de rest van de winkel. Dit is zo’n afdeling waar je lekker lang kunt verblijven. De paskamers zijn extra groot gebouwd en ook aan de spiegels is veel aandacht besteed. Comfort is het sleutelwoord!
Extra bijzonder is hier de VIP-ruimte voor personal shopping. Deze ruimte respecteert nog meer je privacy en is dan ook af te sluiten. Luxe materialen zijn hier op zijn plaats. Daarom word je omringd door luxe messing, natuurlijk marmer en zijdezacht fluweel.
Tegen het bestaande pand aan is de nieuwbouw gerealiseerd. De verschillende weersomstandigheden in het voorjaar zorgden tijdens de verbouwing voor uitdaging. Alle zeilen werden bijgezet om alle karakteristieke afdelingen een warm thuis te geven. De Trend en Jeans-stijlen hebben bijvoorbeeld een volledig eigen identiteit gekregen. En de Entree is dé eyecatcher van de winkel geworden. De enorme hoogte geeft de entreehal status en allure. Hier kun je jezelf oriënteren op de verschillende kledingstijlen die om je aandacht vragen. Je kunt vanuit deze centrale ruimte in 5 verschillende richtingen worden geleid, elk gebaseerd op een unieke lifestyle.
DELIVER EXPERIENCE.
De subtiele leidraad in de winkel is de bijzondere gevel. Een indrukwekkend beeld die een extra accent legt op het dorpse karakter van de straat. De oplettende bezoeker, ziet het beeld vaker terugkomen… Neem bijvoorbeeld maar eens een kijkje op de Kinderafdeling!