Paardekooper.
BACKGROUND.
IMAGOVERANDERING.
Paardekooper Verpakkingen is een grote speler op het gebied van verpakkingsmaterialen. Sindskort mogen zij zich zelfs hofleverancier noemen! Als hofleverancier heb je natuurlijk een naam en imago hoog te houden. En dus werd het tijd voor subtiele veranderingen. De stores waren tot nu toe uitgerust met een redelijk basic interieur en uitstraling. Via marketing strategiebureau New Normal kwam Paardekooper in contact met Store3D en werd hulp gevraagd om deze imagoverandering kracht bij te zetten.
DESIGN IDEAS.
RUIMTE VOOR BELEVING.
Een imago veranderen doe je niet zomaar. Daar gaat een gedegen voorbereid plan aan vooraf. Store3D werd gevraagd om mee te denken, over hoe de winkel ook toegankelijk en uitnodigend gemaakt kon worden voor consumenten en niet alleen voor zakelijke klanten. Onderdeel van dit proces, was het maken van een analyse van het complete assortiment in de winkel. Door hier kritisch naar te kijken, kon er uiteindelijk ruimte worden gemaakt voor beleving van de klant. Door het assortiment heel bewust in te krimpen, kwam er ruimte voor de koffiecorner, spreekruimtes en een klantvriendelijke kassabalie. De klant werd op deze manier steeds meer centraal gezet.