Paardekooper.
BACKGROUND.
IMAGOVERANDERING.
Paardekooper Verpakkingen is een grote speler op het gebied van verpakkingsmaterialen. Sindskort mogen zij zich zelfs hofleverancier noemen! Als hofleverancier heb je natuurlijk een naam en imago hoog te houden. En dus werd het tijd voor subtiele veranderingen. De stores waren tot nu toe uitgerust met een redelijk basic interieur en uitstraling. Via marketing strategiebureau New Normal kwam Paardekooper in contact met Store3D en werd hulp gevraagd om deze imagoverandering kracht bij te zetten.
DESIGN IDEAS.
RUIMTE VOOR BELEVING.
Een imago veranderen doe je niet zomaar. Daar gaat een gedegen voorbereid plan aan vooraf. Store3D werd gevraagd om mee te denken, over hoe de winkel ook toegankelijk en uitnodigend gemaakt kon worden voor consumenten en niet alleen voor zakelijke klanten. Onderdeel van dit proces, was het maken van een analyse van het complete assortiment in de winkel. Door hier kritisch naar te kijken, kon er uiteindelijk ruimte worden gemaakt voor beleving van de klant. Door het assortiment heel bewust in te krimpen, kwam er ruimte voor de koffiecorner, spreekruimtes en een klantvriendelijke kassabalie. De klant werd op deze manier steeds meer centraal gezet.







DEVELOP STORES.
SLIM COMBINEREN.
Welke artikelen plaatsen we op welke winkelmeters en wat voor interieur past daarbij? Het antwoord is terug te zien in het slim gecombineerde maatwerk interieur, met de meer gebruikelijke stellingkasten. Het zorgde voor een frissere uitstraling, geheel in lijn met het nieuwe ontwerp.
Niet alleen ín de winkel werd ervoor gezorgd dat het totaalconcept aansluit bij de nieuwe look and feel. Ook het logo werd aangepakt. Om dat door te voeren betekende dat voor de realisatie van het project, de hele buitengevel werd aangepakt. Een flinke klus, maar het resultaat mag er zijn!
DELIVER EXPERIENCE
WORDT VERVOLGD…
De eerste opgeleverde winkel is gerealiseerd. Na evaluatie en finetuning, kon er een start gemaakt worden met het volgende filiaal. Er wordt dan ook al weer hard aan gewerkt om de tweede winkel in Amsterdam in een nieuw jasje te steken.