Baby Dump.
Eigentijdse kwaliteit.
BACKGROUND.
GOEDE RELATIES.
Sinds enige tijd speelde de inkopers van Baby-Dump met het idee om de baby-mode op een andere manier te gaan presenteren in hun winkels. Ze gingen op onderzoek in het land en kwam zo terecht bij Van Tilburg Mode. Daar waren ze gecharmeerd van de nieuwe kinderwinkel en raakte in gesprek met de familie. Het was nog maar een kleine stap, naar Store3D, die verantwoordelijk was voor het hele concept van de kidswinkel van Van Tilburg Mode.
DESIGN IDEAS.
KLANT CENTRAAL.
De oorspronkelijke vraag was om hulp te bieden bij de levering van interieur voor de baby-mode en het kleinere assortiment. Gaandeweg bleek de vraag echter uitgebreider dan dat. Er werd ingestoken op een nieuwe look & feel van de winkel. Vernieuwend gebruik van kleuren en materialen, passend bij de actiematige formule van de winkel, maar wel met een eigentijdse en kwalitatieve uitstraling. Door dit te combineren met meer ruimte voor de klant in de vorm van het vergroten van de coffeecorner, aandacht voor de routing in de winkel en het toevoegen van de entree/landingszone, werd de wens van Baby-Dump steeds beter in beeld gebracht.