Badkamerwinkel.nl.
Background.
Van online naar ook offline.
Op de website van Badkamerwinkel.nl is echt álles te vinden op het gebied van sanitair. Of je nu op zoek bent naar een moderne wastafelkraan of een bad op pootjes, een exclusief accessoire of een complete badkamerinrichting. Het is er allemaal. Toch had de webshop van Badkamerwinkel.nl behoefte aan aanvulling. Waar menig retailer naast een fysieke winkel, juist een webshop opent, kiest Badkamerwinkel.nl ervoor om het anders te doen. Naast de populaire online shop, werd een tweetal winkels geopend, voorzien van een eigentijds design. Een inspirerende plek waar de consument het oneindige assortiment van sanitair met eigen ogen kan zien, de verschillende soorten keramiek kan aanraken en de diversiteit aan sferen kan ervaren. Deze behoefte was duidelijk aanwezig bij de klant en Badkamerwinkel.nl wilde hierin graag voorzien.





Develop stores.
Een dynamisch proces.
Samen met SVT Branding + Design Group, zorgde Store3D voor de realisatie van deze uitdagende opdracht. De winkel bleek een uniek concept, waarin het herkenbare karakter van de website nog steeds terug te vinden zou zijn.
Het vertalen van online naar offline, bleek een mooie uitdaging. Veel details moesten gedurende het proces nog verder worden uitgekristalliseerd. Dit zorgde voor de nodige dynamiek en uiteindelijk voor een eigentijds en fris resultaat. Offline, werd alsnog voorzien van een vleugje online. Door het toepassen van terminals, kan de klant alsnog online een bestelling plaatsen in de winkel. Met de eerste winkel in Nieuwegein en de tweede in Rotterdam, heeft de klant voortaan de mogelijkheid tot een dagje inspiratievol offline shoppen. Of online natuurlijk…