Bruynzeel.
Van showroom naar welkom thuis.
BACKGROUND.
EEN NIEUWE CUSTOMER JOURNEY.
Het is al sinds 1937 dat de eerste keuken van de spreekwoordelijke band afrolde bij Bruynzeel Keukens. Destijds was het uitgangspunt om de keuken zowel betaalbaar als functioneel te maken. Daar waar toen een traditionele vorm van verkoop plaatsvond, is het tegenwoordig de beleving van de klant die centraal staat. Dus ook voor het keukenshoppen wordt de customer journey aangepast, naar de wensen van nu.
DESIGN IDEAS.
EEN KIJKJE IN DE KEUKEN.
Samen met het marketingteam van Bruynzeel en Ruud Heijenga van de firma Brandfriend, ging Store3D aan de slag om het bestaande concept te vertalen naar ‘Welkom Thuis’. De klant moet het gevoel hebben, bij iemand thuis over de vloer te komen. De wandelschoenen, staan bij de deur en de krant ligt op tafel, de bewoners zijn net even de tuin in gelopen… En de klant neem ondertussen een kijkje in de keuken. Zo persoonlijk en intiem mag het dus zijn. De verhalen van de persona’s vertellen het verhaal van de bewoners. Op die manier wordt het Thuis Bij-gevoel, écht beleefd. Door het toepassen van bijvoorbeeld een oude vloer, die ‘uit een ander huis is meegenomen’, verandert de showroom in een keuken waar geleefd wordt. Elk detail dat je ziet of niet ziet, werd bedacht met dát in het achterhoofd.